Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Treasures.... April Challenge at ScrapsNPieces

Καλημέρα! 

Η πρόκληση του Απριλίου έφτασε κιόλας... σαν χτες μου φαίνεται που ξεκινάγαμε αυτή την καινούργια παρεούλα! 

Αυτό το μήνα το θέμα είναι Treasures
Να δημιουργήσουμε λοιπόν ότι θέλουμε για τους δικούς μας θησαυρούς

Ποτέ δεν ξέρω τι θα μου κατέβει στο κεφάλι (όπως κι εσείς φαντάζομαι) όταν ακούω μια πρόκληση. Αυτή τη φορά όμως περίμενα περίμενα και τίποτα δεν μου κατέβαινε... έχω κάψει φλάντζες λόγω τουρναμεντ μάλλον και δεν είχα καμία ιδέα... μέχρι την τελευταία μέρα... και μετά είδα ένα παλιό βίντεο της Μυρτώς που έφτιαξε κάτι tiles και τσουπ! αποφάσισα να φτιάξω tiles και να "θάψω" μικρούς θησαυρούς με modelling paste, crackle paste, sand texture και χρώματα.

Μετά πέρασα ένα μαύρο wash στα tiles μου και με dry brushing λίγο μπρουτζινο. 
Φυσικά και η φωτό δεν είναι καλή αλλά τι να κάνω που δεν το ΄χω καθόλου με τις φωτό ;) 

Τα κόλλησα σε ένα πολύ χοντρό χαρτόνι το οποίο έβαψα με burnt umber ακρυλικό και τράβηξα το πολύ χρώμα πριν στεγνώσει, ταμποναριστά, με χαρτί κουζίνας, για να κάνει αυτά τα νερά που βλέπετε στο φόντο

Φυσικά όλα τα υλικά που χρησιμοποίησα μπορείτε να τα βρείτε στο www.scrapsnpieces.gr

Buried Treasures


Ελάτε να μουτζουρωθείτε κι εσείς! Είναι πολύ χαλαρωτικό!!!!

4 σχόλια:

  1. Ειναι εκπληκτικό!!! Τα χεράκια σου Αμαλια μου κανουν θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας εχεις τρελανειιιιιιι!!!!!!!
    Και αυτη σου η δημιουργεία τέλεια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έχεις κάνει πάλι, βρε κορίτσι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά οτι τα χέρια σου κάνουν μαγικά το έχουμε δει, καταλάβει και θαυμάσει δεόντως!!!συνέχισε να μας εμπνεεις!!!υπέροχες οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά!!!μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή